Odlok o organizaciji in delovnem področju Občinske uprave Občine Šentrupert
Na podlagi 29. in 49. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1 in 30/18) in 14. člena Statuta Občine Šentrupert (Uradni list RS, št. 12/18), je Občinski svet Občine Šentrupert na 8. redni seji dne 6.11.2019 sprejel
Odlok o organizaciji in delovnem področju Občinske uprave Občine Šentrupert
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. členS tem odlokom se določa organizacija Občinske uprave Občine Šentrupert (v nadaljevanju: občinska uprava), delovno področje občinske uprave ter ureja druga vprašanja v zvezi z delovanjem občinske uprave.
2. členObčinska uprava opravlja na delovnih področjih, določenih s tem odlokom upravne, strokovne, pospeševalne in razvojne naloge, ter naloge v zvezi z zagotavljanjem javnih služb iz občinske pristojnosti ter druge naloge v okviru zakonskih pravic in dolžnosti Občine.
Zadeve iz lastne pristojnosti in iz prenesene državne pristojnosti opravlja občinska uprava pod pogoji in na način, ki je določen z zakonom, statutom Občine in s tem odlokom.
Občinska uprava je glede izvrševanja odločitev občinskega sveta odgovorna občinskemu svetu, v zadevah, ki jih nanjo prenese država, pa tudi pristojnemu ministrstvu.
3. členObčinska uprava v okviru pravic in dolžnosti Občine izvaja zakone, odloke ter druge splošne in posamične akte, odloča s posamičnimi akti o upravnih stvareh iz lastne pristojnosti in iz prenesene državne pristojnosti, pripravlja predloge splošnih in posamičnih aktov Občine, spremlja stanje in daje pobude za reševanje vprašanj na področjih za katera je ustanovljena, ter odgovarja za stanje na teh področjih in opravlja druga strokovna in administrativna dela za občinski svet, župana, nadzorni odbor, komisije in odbore občinskega sveta ter druga delovna telesa.
Občinska uprava sodeluje v zadevah lokalnega pomena z ožjimi lokalnimi skupnostmi, javnimi zavodi, gospodarskimi javnimi službami, društvi in drugimi organizacijami, ter zagotavlja uresničevanje pravic, potreb in interesov občanov.
Pri opravljanju svojih nalog občinska uprava lahko sodeluje z občinskimi upravami drugih občin, nosilci javnih pooblastil, državnimi organi, zavodi, podjetji, ter drugimi organizacijami, z izmenjavo mnenj in izkušenj, določenih podatkov, ter obvestil in preko skupnih delovnih teles,ter nudi potrebno pravno in strokovno pomoč ožjim lokalnim skupnostim.
4. členObčinska uprava lahko v soglasju z županom naroči izvajanje nekaterih strokovnih nalog v skladu z zakoni pri zunanjih organizacijah in posameznikih.
Za naloge, ki zahtevajo posebno proučevanje ali posebno strokovnost in jih delavci občinske uprave ne morejo opraviti sami, lahko župan ustanovi delovno ali projektno skupino ter sklene pogodbo z ustreznimi izvajalci nalog. Z aktom o ustanovitvi projektne skupine se določi njena sestava, vodja delovne skupine, pooblastila, pristojnosti, naloge, roki za izvedbo nalog, sredstva in drugi pogoji za njeno delo.
5. členZa naloge v občinski upravi, ki zahtevajo sodelovanje več delavcev oziroma sodelovanje delavcev različnih strok in stopenj znanja iz različnih delovnih področij občinske uprave, lahko župan s sklepom ustanovi delovne in projektne skupine ali druge oblike sodelovanja. Z aktom o ustanovitvi župan določi sestavo delovne ali projektne skupine, vodjo delovne skupine, pooblastila, pristojnosti, naloge, roke za izvedbo nalog, sredstva in druge pogoje za njeno delo.
6. členObčinska uprava mora organizirati opravljanje svojega dela tako, da bo občanom omogočeno, da v čim krajšem času in na najbolj kakovosten način uveljavljajo svoje pravice in potrebe.
7. členDelo občinske uprave je javno. O delu občinske uprave obveščata javnost župan in direktor občinske uprave, po njunem pooblastilu pa lahko tudi drugi delavci občinske uprave iz svojega delovnega področja. Javnost dela se zagotavlja s pošiljanjem gradiv za seje občinskega sveta predstavnikom sredstev javnega obveščanja, predstavnikom političnih strank in predsednikom svetov krajevnih skupnosti, če te obstajajo, z uradnimi sporočili za javnost, posredovanjem informacij javnega značaja v svetovni splet v skladu z veljavno zakonodajo, novinarskimi konferencami, okroglimi mizami in z drugimi oblikami sodelovanja s predstavniki sredstev javnega obveščanja in na druge ustrezne načine, ki omogočajo javnosti, da se seznani z delom občinske uprave.
Občinska uprava oziroma njeni delavci morajo varovati tajnost podatkov, ki so z zakonom ali drugimi predpisi določeni kot osebna, državna ali uradna tajnost.
II. ORGANIZACIJA OBČINSKE UPRAVE
8. členZa opravljanje nalog občinske uprave se v Občini Šentrupert ustanovi organ Občinska uprava Občine Šentrupert, s sedežem v Šentrupertu, Šentrupert 33, 8232 Šentrupert, in z uradnim elektronskim naslovom obcina@sentrupert.si.
Občinska uprava Občine Šentrupert ima dve organizacijski enoti, in sicer:
- Kabinet župana in
- Občinska uprava.
Obe organizacijski enoti vodi direktor občinske uprave.
9. členObčinska uprava Občine Šentrupert je organizirana tako, da zagotavlja:
- strokovno, učinkovito, racionalno, gospodarno in usklajeno izvrševanje nalog občinske uprave,
- učinkovit notranji nadzor nad opravljanjem nalog in porabo proračunskih sredstev,
- zakonito, pravočasno in učinkovito uresničevanje pravic, interesov in obveznosti strank, ter drugih udeležencev v postopkih,
- usmerjenost k uporabnikom njenih storitev,
- učinkovito sodelovanje z drugimi organi in institucijami,
- skrb za razvojne možnosti vseh dejavnikov v prostoru.
- na področju družbenih dejavnosti,
- na področju proračuna in financ,
- na področju gospodarstva in gospodarske infrastrukture,
- na področju urejanja prostora in varstva okolja,
- na področju splošno pravnih in nepremičninskih zadev,
- na področju cestne in komunalne infrastrukture.
V okviru organizacijske enote Občinska uprava, se lahko ustanovi režijski obrat kot nesamostojna notranja organizacijska enota. Podrobneje se naloge režijskega obrata opredelijo v aktu, ki ureja notranjo organizacijo in sistemizacijo delovnih mest v občinski upravi Občine Šentrupert.
V okviru organizacijske enote Kabinet župana se opravljajo predvsem naloge, ki se nanašajo zlasti na:
- svetovalne, strokovne in organizacijske zadeve za potrebe župana in podžupana,
- protokol in stike z javnostjo,
- medobčinsko in mednarodno sodelovanje,
- pokroviteljstvo, priznanja in simbolične nagrade,
- sprejem in obravnava pobud ter pritožb občank in občanov,
- tehnično administrativne naloge, ter druge zadeve s svojega delovnega področja.
Zagotavljanje nalog občinske inšpekcijske in občinske redarske službe, Občina Šentrupert izvaja v okviru organa skupne občinske uprave, katerega organizacija in delovanje je urejeno s posebnim odlokom.
Zaposlene v občinski upravi imenuje v naziv in razrešuje župan in so za svoje delo odgovorni županu in direktorju občinske uprave. Delavci občinske uprave opravljajo naloge, določene z zakoni, statutom in drugimi predpisi Občine in po navodilih predstojnika, ter direktorja občinske uprave.
11. členPredstojnik občinske uprave je župan, ki predstavlja in zastopa občino ter nadzoruje, usmerja in daje navodila za vodenje občinske uprave.
V času odsotnosti ali zadržanosti župana ga nadomešča podžupan.
V času nadomeščanja opravlja podžupan tekoče naloge iz pristojnosti župana in tiste naloge, za katere ga župan pooblasti.
12. členObčinsko upravo in Kabinet župana neposredno vodi direktor občinske uprave, ki ga imenuje in razrešuje župan.
Mandat direktorja občinske uprave traja 5 let.
Direktor občinske uprave:
- izdaja odločbe v upravnem postopku na 1. stopnji,
- skrbi za zakonito, učinkovito in smotrno opravljanje nalog občinske uprave,
- opravlja najzahtevnejše naloge občinske uprave in vodi ter sodeluje v projektnih skupinah v občini,
- organizira in koordinira delo delavcev v občinski upravi in kabinetu župana ter jim nudi strokovno pomoč,
- v soglasju z županom razporeja delo med delavci v občinski upravi,
- skrbi za delovno disciplino,
- izdaja odločbe in druge akte, ki se nanašajo na uresničevanje pravic, obveznosti in odgovornosti iz delovnega razmerja delavcev občinske uprave, če zakon ali drugi predpis ne določa drugače,
- opravlja druge organizacijske naloge v zvezi z delovanjem občinske uprave ter skrbi za sodelovanje z upravno enoto in drugimi organi,
- opravlja druge naloge določene s predpisi občine ter po odredbah župana.
Direktorju občinske uprave se pravice in dolžnosti določijo iz naziva tretje stopnje, Podsekretar, za kar je potrebno imeti doseženo najmanj naslednjo vrsto izobrazbe:
– specializacija po visokošolski izobrazbi (prejšnja),
– visokošolska univerzitetna izobrazba (prejšnja),
– magistrska izobrazba.
Župan lahko pooblasti direktorja občinske uprave za podpisovanje določenih aktov poslovanja.
Direktor občinske uprave je za svoje delo odgovoren županu.
13. členSistemizacijo delovnih mest v občinski upravi na predlog direktorja občinske uprave določi župan v aktu o sistemizaciji delovnih mest v občinski upravi.
O imenovanju oziroma sklenitvi delovnega razmerja zaposlenih v občinski upravi odloča župan oziroma po njegovem pooblastilu direktor občinske uprave.
14. členZaposleni v občinski upravi so upravičeni do plače v skladu z zakonom, ki ureja plače v javnem sektorju, drugimi predpisi ter aktom o sistemizaciji delovnih mest v občinski upravi.
15. členO upravnih stvareh iz občinske pristojnosti odloča na prvi stopnji občinska uprava, na drugi stopnji pa župan, če ni z zakonom drugače določeno.
O pritožbah zoper odločbe organa skupne občinske uprave odloča župan občine, v katere krajevno pristojnost zadeva spada, če zakon drugače ne določa.
16. členPosamične akte o upravnih stvareh iz lastne pristojnosti občine izdaja direktor občinske uprave, po pooblastilu župana. Župan lahko pooblasti tudi druge uradne osebe občinske uprave, ki izpolnjujejo zakonske pogoje za odločanje v upravnih zadevah.
Osebe iz prejšnjega odstavka odločajo tudi o upravnih zadevah iz prenesene državne pristojnosti, če ni z zakonom drugače določeno.
17. členV upravnem postopku o upravnih zadevah iz občinske pristojnosti in prenesene državne pristojnosti odločajo uradne osebe po zakonu, ki ureja splošni upravni postopek in po posebnih postopkih določenih z zakonom.
18. členDirektor občinske uprave skrbi in je odgovoren za dosledno izvajanje zakona, ki ureja splošni upravni postopek in drugih predpisov o upravnem postopku ter zagotavlja vodenje evidence o upravnih stvareh v skladu s predpisi.
19. členO upravnih zadevah iz občinske izvirne pristojnosti lahko odloča samo uradna oseba, ki je pooblaščena za opravljanje teh zadev in izpolnjuje pogoje v skladu z uredbo, ki ureja izobrazbo in strokovni izpit za vodenje in odločanje v upravnem postopku ter ima opravljen strokovni izpit iz upravnega postopka.
Administrativna dela v organih in službah občine lahko opravljajo delavci na strokovno-tehničnih delovnih mestih.
20. členO pritožbah zoper posamične akte o upravnih zadevah iz občinske izvirne pristojnosti odloča župan.
O pritožbah zoper posamične akte o upravnih zadevah, ki jih v zadevah iz prenesene državne pristojnosti na prvi stopnji izdaja občinska uprava, odloča državni organ določen z zakonom.
21. členO izločitvi zaposlenega v občinski upravi odloča direktor občinske uprave, ki v primeru izločitve delavca o stvari tudi odloči.
O izločitvi direktorja občinske uprave ali župana odloča občinski svet, ki v primeru izločitve o stvari tudi odloči.
O sporih o pristojnosti med organi občinske uprave odloča župan.
III. DELOVNO PODROČJE OBČINSKE UPRAVE
22. členIzvirne naloge občinske uprave na področju družbenih dejavnosti so:
- pripravljanje in uresničevanje aktov občine v zvezi z ustanoviteljstvom javnih zavodov na področju zdravstva, šolstva, otroškega varstva, kulture, športa in socialnega skrbstva,
- pripravljanje in uresničevanje programov razvoja otroškega varstva, varstva predšolskih otrok, osnovnega šolstva, kulture, zdravstva, športa in socialnega skrbstva,
- materialna skrb za vzgojno varstvene ustanove, kritje materialnih stroškov za osnovno šolstvo,
- organiziranje mreže zdravstvene službe na primarni ravni, lekarniške dejavnosti, mrliške ogledne službe,
- podeljevanje koncesij v skladu z zakoni,
- svetovanje občanom glede osebne pomoči, pomoči družinam na domu, subvencioniranja najemnin,
- skrb in nadzor nad vzdrževanjem objektov in osnovnih sredstev vseh družbenih dejavnosti neposredno s strani občine ali prek javnih zavodov na tem področju,
- pospeševanje in financiranje kulturnih dejavnosti in ustanov,
- skrb za programsko usklajevanje in financiranje varovanja naravne in kulturne dediščine,
- pospeševanje športa in rekreacije,
- ustvarjanje pogojev za delovanje institucij civilne družbe,
- sodelovanje z odbori, ustanovljenimi na področju zdravstvenega varstva in sociale, na področju otroškega varstva in šolstva, na področju kulture ter na področju športa,
- informacijska dejavnost,
- priprava predpisov iz svojega delovnega področja,
- spremljanje uradnih objav, razpisov in natečajev za pridobitev sredstev s področja družbenih dejavnosti,
- planiranje in nadzor nad porabo sredstev proračuna, potrebnih za izvajanje nalog družbenih dejavnosti,
- opravljanje drugih nalog s področja družbenih dejavnosti, ki sodijo v pristojnost občinske uprave.
23. členIzvirne naloge občinske uprave na področju proračuna in financ so:
- priprava in razlaga občinskega proračuna in zaključnega računa,
- finančno poslovanje,
- blagajniško poslovanje,
- računovodstvo in knjigovodstvo,
- sodelovanje z odborom za finance in proračun in z nadzornim odborom.
24. členIzvirne naloge občinske uprave na področju gospodarstva in gospodarske infrastrukture so:
- načrtovanje razvoja občine,
- zagotavljanje pogojev za razvoj gospodarstva, pospeševanje malega gospodarstva, trgovinske dejavnosti, gostinstva, turizma in drugih gospodarskih dejavnosti,
- zagotavljanje pogojev za razvoj in pospeševanje kmetijstva, skrb in ukrepi za gospodarno rabo občinskih kmetijskih zemljišč, promet s kmetijskimi zemljišči, agromelioracijski ukrepi na področju kmetijskih zemljišč, pašni red čebelarstva,
- spremljanje gospodarskih gibanj,
- analitična in statistična dejavnost,
- podeljevanje koncesij v skladu z zakoni,
- predpisovanje lokalnih davkov,
- sodelovanje z odborom za gospodarstvo, kmetijstvo in turizem,
- pripravljanje predpisov iz svojega delovnega področja,
- določanje prekrškov in denarnih kazni za prekrške, s katerimi se kršijo predpisi občine,
- spremljanje uradnih objav, razpisov in natečajev za pridobitev sredstev s področja gospodarstva,
- planiranje in nadzor nad porabo sredstev proračuna, potrebnih za izvajanje nalog oddelka,
- opravljanje drugih nalog iz občinske pristojnosti na področju gospodarske dejavnosti,
- skrb za razvoj in delovanje lokalnih javnih služb; oskrba s pitno vodo, oskrba s plinom, odvajanje in čiščenje odpadnih in padavinskih voda, odlaganje ostankov komunalnih odpadkov, javna snaga in čiščenje javnih površin, urejanje javnih poti in poti za pešce, urejanje javnega prevoza, urejanje javnih parkirišč, urejanje trgov in ulic, urejanje sejma in sejemske dejavnosti, dimnikarska služba, pokopališka in pogrebna služba,
- gradnja, vzdrževanje in urejanje lokalnih cest in javnih poti, rekreacijskih in drugih javnih površin,
- podeljevanje koncesij v skladu z zakoni,
- pripravljanje in vodenje investicije ter upravljanje in gospodarjenje z infrastrukturnimi objekti, napravami ipd.,
- vodenje katastra infrastrukturnih objektov gospodarskih javnih služb,
- spremljanje uradnih objav, razpisov, natečajev za pridobitev sredstev za delovanje in razvoj občine,
- planiranje in nadzorovanje porabe proračunskih sredstev,
- sodelovanje z odbori, ustanovljenimi na področju komunalne dejavnosti in vodo oskrbe, ter na področju za preventivo in vzgojo v cestnem prometu,
- pripravljanje predpisov iz svojega delovnega področja.
25. členIzvirne naloge občinske uprave na področju urejanja prostora in varstva okolja so:
- pripravljanje strokovnih podlag za organizirano stanovanjsko gradnjo in reševanje stanovanjskih problemov, zlasti socialnih kategorij, ter s tem v zvezi skrb za pripravo, komunalno urejanje in oddajo stavbnih zemljišč,
- načrtovanje prostorskega razvoja,
- splošne stanovanjske zadeve in upravljanje s stanovanjskim skladom,
- pripravljanje strokovnih podlag in organiziranje sprejemanja občinskih prostorskih aktov,
- pripravljanje in izvajanje ukrepov s področja varstva okolja oziroma ekologije iz pristojnosti občine,
- podeljevanje koncesij v skladu z zakoni,
- skrb za vzdrževanje, popravila in obnovo nepremičnega premoženja občine,
- javne prireditve,
- ugotavljanje javnega interesa za pridobitev zemljišč za potrebe občine,
- sodelovanje z odbori, ustanovljenimi na področju varstva in urejanje okolja, pripravljanje predpisov iz svojega delovnega področja,
- določanje prekrškov in glob za prekrške, s katerim se kršijo predpisi občine,
- spremljanje uradnih objav, razpisov, natečajev za pridobitev sredstev za delovanje in razvoj občine,
- planiranje in nadzor nad porabo proračunskih sredstev, potrebnih za izvajanje nalog občine,
- zagotavljanje javne službe gospodarjenja s stavbnimi zemljišči,
- vodenje evidence stavbnih zemljišč,
- vodenje evidence zavezancev plačila nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča,
- obračunavanje višine nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča in izvajanje nadzora nad plačili,
- obračunavanje višine komunalnega prispevka, izdaja ustreznih odločb, vodenje evidence o izdanih odločbah in plačilih komunalnega prispevka,
- obračunavanje in vodenje evidence komunalnih taks, ter izdaja ustreznih odločb,
- vodenje evidence poslovnih prostorov, izvajanje operativnih nalog v zvezi z oddajo poslovnih prostorov v najem, vodenje evidence plačanih najemnin,
- sodelovanje pri izdelovanju investicijskih programov urejanja stavbnih zemljišč za posamezna območja,
- skrb za izvajanje investicijskih programov urejanja stavbnih zemljišč, ter odločanje o oddaji investicijskih del izvajalcem,
- izdaja potrdil, da na zemljišču, ki je predmet pogodbe, ne obstaja predkupna pravica,
- uveljavljanje predkupne pravice občine,
- skrb za požarno varnost,
- organiziranje pomoči in reševanja za primere elementarnih in drugih nesreč,
- opravljanje drugih nalog iz občinske pristojnosti na področju okolja in prostora,
- opravljanje drugih nalog, ki jih določa zakon in predpisi občine.
26. členIzvirne naloge občinske uprave na področju splošno pravnih in nepremičninskih zadev so:
- organizira občinsko upravo,
- pridobiva sredstva za delovanje in razvoj občine,
- upravlja občinsko premoženje,
- opravlja upravno nadzorstvo,
- pripravlja splošne akte,
- sklepa pogodbe o odtujitvi premičnin in nepremičnin, o koncesijah in drugih razmerjih,
- skrbi za izvedbo lokalnih volitev in volitev predstavnikov lokalnih interesov v državni svet,
- ustvarja pogoje za delo političnih strank,
- opravlja strokovne, organizacijske in administrativne naloge za občinski svet, nadzorni odbor, občinske komisije in odbore,
- opravlja tehnične in druge naloge za delovanje uprave,
- skrbi za zavarovanje in vzdrževanje premičnega in nepremičnega premoženja občine,
- vodi razgovore s krajevnimi skupnostmi, javnimi zavodi, gospodarskimi javnimi službami, podjetji in drugimi organizacijami,
- pripravlja osnove in strokovne podlage ter dokumente za investicije in razvoj, ter skrbi za prijavo na natečaje za skladnejši regionalni razvoj,
- povezuje, zbira, analizira podatke vseh oddelkov občinske uprave v zvezi z investicijami in razvojem,
- spremlja uradne objave, razpise in natečaje za pridobitev sredstev za delovanje in razvoj občine,
- planira in nadzira porabo proračunskih sredstev, potrebnih za izvajanje nalog službe,
- opravlja druge zadeve strokovnega in organizacijskega značaja, pomembne za občinske uprave,
- nudi pravno pomoč krajevnim skupnostim pri njihovem delovanju,
- opravlja naloge s področij glavne pisarne,
- opravlja organizacijska in administrativno-tehnična opravila za potrebe župana, podžupanov in direktorja občinske uprave,
- nadzira in revidira uporabo javnih finančnih sredstev neposrednih in posrednih proračunskih uporabnikov ter drugih subjektov, za katere je nadzor oziroma revidiranje možno na podlagi veljavnih predpisov ali pogodbe,
- načrtuje in organizira informiranje javnosti,
- organizira in skrbi za izvajanje opravil v zvezi s poslovnimi dogodki občine,
- organizira in izvaja protokolarne zadeve.
27. členIzvirne naloge občinske uprave na področju cestne in komunalne infrastrukture so:
- priprava analiz, razvojnih projektov, informacij, poročil in drugih gradiv s področja cest in komunale,
- spremljanje izvajanja in uresničevanja programov s področja cest, komunale in reševanje problematike plazov,
- načrtovanje in spremljanje prihodkov in porabe sredstev občinskega proračuna v okviru delovnega področja,
- potrjevanje poslovnih dogodkov z delovnega področja s podpisovanjem finančnih in drugih listin,
- skrb za usklajeno, pravočasno, strokovno in utemeljeno porabo sredstev na posamezni proračunski postavki,
- sodelovanje pri delovanju delovnih teles na področju cestne in komunalne infrastrukture,
- izvajanje javnih naročil s področja cestne in komunalne infrastrukture (malih in velikih vrednosti),
- zagotavljanje izvajanja nalog v zvezi z gradnjo, vzdrževanjem in urejanjem cestne in komunalne infrastrukture,
- skrb za vzdrževanje, popravila in obnovo cestnega in komunalnega premoženja Občine ter opravljanje nalog v zvezi s tem,
- sodelovanje pri investicijah, ter zagotavljanje upravljanja in gospodarjenja z infrastrukturnimi objekti, napravami ipd.,
- zagotavljanje vodenja katastra infrastrukturnih objektov gospodarskih javnih služb,
- pripravljanje predpisov s svojega delovnega področja,
- spremljanje uradnih objav, razpisov, natečajev za pridobitev sredstev za delovanje in razvoj Občine,
- načrtovanje in spremljanje prihodkov in porabe sredstev občinskega proračuna v okviru delovnega področja,
- izvajanje predpisanega pisarniškega poslovanja,
- spremljanje področne zakonodaje,
- opravljanje dejanj v upravnem postopku v skladu z izdanim pooblastilom,
- opravljanje drugih nalog po nalogu župana in direktorja občinske uprave.
28. členNaloge občinske inšpekcije, naloge občinskega redarstva ter vodenja in odločanja o prekrških pri izvajanju nadzora nad predpisi občine se opravljajo preko organa skupne občinske uprave. S posebnim aktom (odlokom) je določeno delovno področje, notranja organizacija, vodenje ter zagotavljanje sredstev in drugih pogojev za delo organa skupne občinske uprave.
29. členPosamezno nalogo občinske uprave, ki je določena z zakonom, statutom in s tem odlokom, opravi tisti delavec, v katerega delovno področje naloga spada po vsebini ali po aktu o sistemizaciji. Če je naloga takšna, da po svoji naravi ne spada v delovno področje nobenega od delavcev občinske uprave, jo opravi delavec, ki ga določi direktor občinske uprave. Za svoje delo so delavci občinske uprave odgovorni županu in direktorju občinske uprave, disciplinsko in odškodninsko pa županu.
Občinska uprava je dolžna s premičnim in nepremičnim premoženjem občine ravnati kot dober gospodar.
30. členV občinski upravi se kot posvetovalno telo župana in direktorja oblikuje kolegij, ki obravnava pomembnejša vprašanja z delovnega področja občinske uprave. Sestavo kolegija določi glede na obravnavano problematiko župan. Kolegij sklicuje župan ali direktor občinske uprave, po potrebi.
IV. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
31. členŽupan Občine Šentrupert v roku 60 dni po uveljavitvi tega odloka izda splošni akt, ki ureja sistemizacijo delovnih mest v Občinski upravi Občine Šentrupert v skladu s tem odlokom in veljavno zakonodajo.
S tem odlokom se v roku 60 dni po uveljavitvi uskladijo tudi vsi ostali akti Občine Šentrupert.
32. členZ uveljavitvijo tega odloka se preneha uporabljati Odlok o organizaciji in delovnem področju Občinske uprave Občine Šentrupert (Uradni list RS, št. 38/07).
33. členTa odlok začne veljati naslednji dan po objavi v e- glasilu Občine Šentrupert.
Št. 032-0014/2019-7
Šentrupert, dne 6.11.2019
Občina Šentrupert
Andrej Martin Kostelec, župan
Predpisi, na katere predpis vpliva
-
Odlok o organizaciji in delovnem področju Občinske uprave Občine Šentrupert (Uradno glasilo e-občina, št. 17/2019)
Status: VeljavnoOrgan: Občinski svetObjavljeno v: Uradno glasilo e-občina, št. 17/2019 (15.11.2019)Datum sprejetja: 06.11.2019Začetek veljavnosti: 16.11.2019Tip objave: OdlokVsebina: Občinska uprava